Roller
För att det ska bli så enkelt och säkert som möjligt så styrs tillgång till olika funktioner av roller. En användare kan endast ha en roll och rollerna är hierarkiska, så har du en högre roll så har du per automatik även de lägre rollerna. Inbjudna konsulter från en Byråpartner får alltid rollen "Budget admin".
Överblick över roller och vilka funktioner de har tillgång till
Ägare | Admin | Budget admin | Budget användare | Användare | |
Hantera bolag | x | ||||
Hantera ägare | x | ||||
Hantera användare | x | x | |||
Hantera datalager | x | x | |||
Hantera konton | x | x | x | ||
Hantera kst | x | x | x | ||
Se bolagslogg | x | x | |||
Se planlogg | x | x | x | ||
Hantera plan | x | x | x | ||
Planera | x | x | x | x | |
Uppföljning | x | x | x | x | x |
Analys | x | x | x | x | x |
Nedan finns introduktionsvideor för respektive roll, om du är ägare eller admin och tilldelar roller kan det vara bra att se samtliga, annars räcker det att se den som avser din roll.